Smučarski klub Radovljica

Četrtek, 13. september 2018 - 22:51

Stegovnik 1692 m

Torek 11.9.2018

Pot se je začela v macesnovem gozdu

Zbrali smo se na koncu vasi Grahovše in se odpeljali do vikendov, kakih 100 m pred planino Javornik, ki leži na 1536 m nadmorske višine. Razgibana pot nas je najprej vodila ob severni strani Velikega Javornika. Kmalu smo se priključili na pot, ki poteka po vzhodnem pobočju Malega Javornika. Skozi zaninive galerije na vstopu v goro vodi pot strmo proti vrhu. Povratek na planino je potekal po manj zanimivem zahodnem pobočju Malega Javornika.

Na planini nas je z lovskimi dobrotami postregel Nejc.

Pohoda smo se udeležili štirje, prehodili smo 9,4 km in opravili 710 m vzponov.

V torek 18.9.2018 bo ob 17. uri zbor v Dragi. Krožna pot bo potekala najprej na planino Prevala 1311 m in naprej na planino Planica 1136 m, kjer bo po dolgem času mogoče še prigrizek. O vsem se bo pozanimal Oco, ki bo turo tudi vodil.

Silva že mrzlično pripravlja oktobersko turo, Gorazd novembersko, decemberska je pa že tradicionalno Renatina.

Za ogled vseh slik in plana pohodov kliknite na Več o tem in Download!

Sobota, 8. september 2018 - 23:04

Mala Mojstrovka 2332

Sobota 8.9.2018

Že zgodaj smo parkirali pred Erjavčevo kočo

Kljub sumljivi vremenski napovedi v dneh pred pohodom je tura, ki jo je organizirala Vlasta, odlično uspela. Štartali smo pri Erjavčevi koči v smer Slemena. Pot nas je pripeljala najprej na preval Vratca 1807m, kjer smo krenili v smer Mojstrovke po severni Hanzovi poti, ki je plezalna, vendar dobro varovana. Spust je potekal po jugo-vzhodni običajni planinski poti.

Ture se nas je udeležilo osem, prehodili smo 5,8 km in se dvignili 867 m.

Sreda, 5. september 2018 - 13:04

Dovška Baba 1891 m

Torek 4.9.2018

Najprej smo prečili pašnik radovednih konj...

Zbrali smo se pri Aljaževem Hramu na Dovjem ob 17.uri. Z avti smo se peljali še 20 min na Ravne in na vsesplošno odobravanje še malo naprej, kjer smo parkirali. Peš smo po markirani poti prišli na vrh, kjer nas je pozdravila manjša ploha. Vračali smo se po cesti. Koča na planini Dovška Rožca 1649 m je bila zaprta.

Ture se je udeležilo osem pohodnikov, prehodili smo 6,55 km in se povzpeli za 675 m.

Ponedeljek, 27. avgust 2018 - 00:26

Struška 1944 m

Torek 28.8.2018

Treba bo kar stopiti, do sončnega zahoda ni veliko časa

Tokrat smo turo na Struško izjemoma izvedli v poletnem mesecu. Ob 17.uri smo se zbrali pri Domu Pristava. Skupaj smo se odpeljali v smeri Križevcev, v prven križišču smo zavili desno. Peš smo jo mahnili po rudarski cesti nad Dobravskimi rovti in stezi, ki vodi pod stenami južnega pobočja gore, kjer smo se priključili poti, ki vodi skozi Medji dol, ter naprej do planine Seča 1698 m. Nadaljevali smo po vzhodnem grebenu proti vrhu, se spustili do Bevske planine (Svečica)1682 m, kjer smo si v planšariji privoščili tekoče okrepčilo. V mraku smo se po srednji poti spustili do avtomobilov. Prigrizek smo si privoščili v Domu na Pristavi.

Pohoda se je udeležilo sedem pohodnikov. prehodili smo 8,8 km in se povzpeli za 910 m.

Sreda, 22. avgust 2018 - 14:02

Šentanski vrh 1635 m

Torek 21.8.2018

Na vrhu Dobrče

Zbrali smo se ob 17. uri v Begunjah - Preska. Skupaj smo se peljali skozi Zadnjo vas, od tam pa po gozdni cesti v hrib do nadmorske višine 970 m, naprej pa peš. V 2,4 urah smo prehodili 6,2 km in se dvignili za 680 m. Na turi je bilo pet udeležencev.

Sreda, 15. avgust 2018 - 10:25

Greben pod Hruškim vrhm 1604 m

Torek 14.8.2018

Najvišja točka tokratnega pohoda

Vremenska napoved ni obetala najbolj stabilnih razmer za planinarjenje, zato smo turo, katere dolžino je možno prilagajati, tudi izbrali.

Pohod smo začeli v oblačnem vremenu, vidljivost je bila dobra. Kmalu se je spustila megla, zato smo zadnji del vzpona na Hruški vrh opustili. Spremenili smo smer pohoda v varno zavetje Hruščanske planine. Ploho smo opazovali iz toplih prostorov planšarije. Spust v dolino smo ob rahlem dežju opravili s palerinami.

Ture se je udeležilo sedam pohodnikov, v dveh urah čiste hoje smo prehodili 6,5 km, pri tem smo se dvignili za 470 m.

Torek, 14. avgust 2018 - 15:15

Kamniti lovec 2071 m

Sobota 11.8.2018

Na začetku poti

Avgustovski celodnevni pohod smo opravili na Kamniti lovec (Cima del Cacciatore) 2071 m. Gora leži nad Višarjami 1766 m v Italiji. Turo je vodil Zvone. Zbrali smo se ob 6:30 pred Lidlom v Lescah. Odpeljali smo se skozi Trbiž do parkirišča kabinske žičnice, ki vozi na Višarje.

Peš smo se odpravili skozi vas Žabnice po romarski poti, najprej na Višarje, in po kratkem počitku na vrh. Povratek z vrha je potekal po isti poti na Višarje, kjer smo si privoščili kosilo. Med kosilom je pričelo deževati, zato smo se v dolino odpeljali z žičnico.

Ture se je udeležilo 13 pohodnikov. Za opisano pot dolžine 10,7 km in elevacije 1360 m smo porabili 4,15 ure.

Petek, 10. avgust 2018 - 13:04

Palec 2026 m

Torek 7.8.2018

Lovska koča na Smokuški planini

Ob 17. uri smo se zbrali v Završnici. Najprej smo se odpeljali do Tinčkove koče 1070 m, kjer smo parkirali. Peš smo krenili mimo Smokuške planine in izvira Završnice v smer proti Zelenici, po brez potju do poti proti Stolu. Ob vzhodnem predelu Vrtače smo zavili desno in nadaljevali skozi Suho ruševje na Palec 2026 m. Ob povratku čez melišča smo uživali med planikami, ki so v avgustu v polnem razcvetu. Počitek z prigrizkom smo si privoščili v Koči pri izviru Završnice 1425 m.

Ture se je udeležilo 11 pohodnikov. Za opisano pot smo porabili 3,5 ure, prehodili smo 10,2 km in se povzpeli za 980 m.

Četrtek, 2. avgust 2018 - 11:35

Malo Kladivo 2036 m

Torek 31.7.2018

Po kakšnih 10 min hoje smo v daljavi zagledali naš cilj. Se bo treba kar potruditi.

Ob 17. uri smo se zbrali v Čadovljah. Skupaj smo se odpeljali do parkirišča pod Kofcami. Peš smo nadaljevali mimo planine Kofce (1488 m)najprej na Goro Kofce (1967 m) in naprej na Malo Kladivo (2036 m), sledil je spust na eno najbolj pristnih planšarij v Karavankah, na Šijo (1528 m). Ko smo spraznili skodele z žgancami in kislim mlekom, smo se z lučkami na glavi spustili še do avtomobilov.

Deset pohodnikov je v 3 urah prehodilo 7,6 km in premagalo 805 višinskih metrov.

Sreda, 25. julij 2018 - 09:01

Vrtaška planina 1462 m

Torek 24.7.2018

Po strmi poti smo hitro pridobivali na višini

Za spremembo smo turo izvedli sredi planinske sezone, običajno smo jo v mesecu maju.

Ob 17.uri smo se zbrali na parkirišču za krajevno tablo, ki označuje konec vasi Mojstrana na cesti v smeri doline Vrat. Vzpon je potekal po glavni poti iz Mojstrane, spust pa ob slapu Piričnik. Na planini nas je pozdravil pastir.

V lepem toplem vremenu smo prehodili 6,3 km in se povzpeli 790 m. Ture se je udeležilo 10 pohodnikov.

Sreda, 18. julij 2018 - 13:01

Tegoška gora 2022 m

Torek 17.7.2018

Planina Pungrat

Končno smo se opogumili in klub grozečim oblakom odšli na Tegoško goro, ki leži v pogorju Košute. Zbrali smo se na parkirišču v začetku Dolžanove soteske, konec vasi Čadovlje. Odpeljali smo se skozi Dovžanovo sotesko in vasi Dolina ter Jelendol, od tod pa po gozdni cesti do razcepa za smeri Pungrat in Tegoška planina. V času vožnje je deževala, ves čas hoje pa je sijalo sonce...sreča.

Peš smo se odpravili mimo planine Pungrat na Škrbino 1869 m, nato desno po grebenu na prvi vrh Tegoške gore 2022 m. Spust po strmem travnatem pobočju na Tegoško planino 1430 m, smo opravili iz sedla med obema vrhovoma. Kot je tukaj v navadi, nas je na planini prijazno sprejela in pogostila Dragotova družina.

Pohoda se je udeležilo šest korenincev. Prehodili smo 6.8 km in se povzpeli za 730 m.

Nedelja, 15. julij 2018 - 15:00

Škrlatica 2740 m

Sobota 7.7.2017

Z obilo dobre volje na dolgo pot

Pa smo jo kljub nakaj pomislekov osvojili.

Prvi dan smo ob 6. uri krenili iz Vrat 1015 m v smer Škrlatica. Pri bivaku 1980 m smo nadaljevali proti Škrlatici in jo ob 11.uri tudi osvojili. Več o poteku poti je napisal Oco v prilogi...

Ture se je udeležilo 7 pohodnikov, že prvi dan smo opravili več kot 2200 m vzpona.

Za ogled vseh slik in Poročila o turi na Škrlatico klikni Več o tem in Download!

Sreda, 4. julij 2018 - 11:28

Bivak na Belščici 1750 m

Torek 3.7.2018

Na Potoški planini sta nas sprejela Oskrbnika Milana in France

Tokrat smo se zbrali že ob 16:30 v križišču za Valvazor v Završnici. Skupaj smo se odpeljali do Potoške planine, nato pa peš mimo potoka Urbas najprej do bivaka na Belščici 1750 m. Zaradi grozečih temnih oblakov iz zahodne smeri, smo opustili pot na Potoški Stol (2014 m). Zavili smo v smer na Olipovo planino 1750 m in naprej na planino Stamare 1400 m, kamor smo prispeli istočasno z začetkom deževanja. S palerinami in dežniki smo se borili z močnimi nalivi še 1/2 ure do cilja na Potoški planini 1270 m.

Četrtek, 28. junij 2018 - 21:25

Košutica 1968 m

Torek 26.6.2018

Prešerno razpoloženje na začetku

Originalno poročilo s pohoda sledi v nadaljevanju.

Ob odsotnosti moških članov, ki so se raztepli ob Jadranski obali in se dali krepko prepihati burji, smo klene Koreninke osvojile vrh 1968 visoke Košutice ( Babe ). Na zbornem mestu se nas je zbralo 5, odpravile smo se po lovski poti do pašnikov planine Korošica in naprej po strmi zahodni strani gore na vrh, kjer so nas pričakali čudoviti razgledi na slovenske in avstrijske doline in planine. Po krajšem oddihu in obveznem fotografiranju smo nadaljevale pot po atraktivnem deloma adrenalinskem grebenu Babe zavarovanem z jeklenicami proti Hanjžkovem sedlu, kjer smo občudovale bogastvo gorskega cvetja. Od tu je sledil spust do pastirske koče na Korošici, kjer so nas že čakali žganci in kislo mleko. V mraku smo se po kamniti poti polni grušča spustile do ceste na Ljubelj in za celotno  približno 10km dolgo pot in 1200 višinskih metrov porabile 4ure.
Silva

Sobota, 23. junij 2018 - 21:10

Košutnikov turn 2136 m

Torek 19.6.2018

Zelo dobra vidljivost

Končno smo se le v idealnih vremenskih razmerah zbrali na makadamskem parkirišču konec vasi Čadovlje pri Tržiču. Skozi Dolžanovo sotesko smo se odpeljali do Jelendola, tam pa desno skozi Medvodje po makadamski gozdni cesti do parkirišča pod planino Dolga njiva na 1250 m.

S parkirišča smo nadaljevali peš na vrh Košutnikovega turna 2136 m. Spust je potekal po vzhodni poti na planino, kjer smo si privoščili prigrizek in nekaj mlečnih izdelkov za domov. Ture se je udeležilo 9 pohodnikov. Prehodili smo 7 km in izvedli 950 m vzponov.

Ponedeljek, 18. junij 2018 - 12:50

Svačica 1953 m

Nedelja 17.6.2018

Prečenje grebena

V nedeljo je bil na željo koroških planincev društva "Štajga" organiziran pohod na Svačico. Pohod je veljall kot junijska mesečna tura.

Z malim avtobusom in kombijem smo se peljali mimo Žirovnice, in naprej skozi Završnico do spodnje Smokuške planine, kjer smo parkirali.

Peš smo nadaljevali najprej do Tinčkove koče (1070 m), nato levo po strmi neoznačeni poti čez Zagon, kjer smo se priključili na spodnjo pot iz Zelenice v smeri Stola. Na drugem razpotju smo zavili v smer Celovške koče, ki vodi čez sedlo Belščica. Iz sedla nas je čakal še strm vzpon na vrh.

Vračali smo se čez melišče na zahodno sedlo Vrtače, sledil je še spust na sedlo Šija (1693 m) in naprej proti izhodišču. Okrepčali in odpočili smo se v Koči pri izviru Završnice. Od tu do avtobusa smo potrebovali še slabo uro hoje.

Za opisano pot smo potrebovali 5 h čiste hoje, prehodili smo ca 12km, in opravili 1150 m vzponov. Pohoda se je udeležilo 27 pohodnikov, razen vodiča, se korenine pohoda niso udeležile.

Organizatorji mesečnih tur v juliju, avgustu in septembru so že znani. Čimprej se javite še za ostale mesece (glej plan pohodov!)

Za ogled vseh slik klikni Več o tem!

Sobota, 9. junij 2018 - 01:15

Čez Begunjščico v Zelenico

Torek 5.6.2018

Štartali smo pred Tinčkovo kočo

Ob 17.uri smo se zbrali v Završnici, se skupaj odpeljali do Tinčkove koče 1070 m, potem pa skozi Macesnovec na Roblek 1657 m. Tam smo počakali slabo uro, kajti oblaki na okoliških vrhovih so grozili z dežjem. Ko je nevarnost nevihte minila, smo nadaljevali proti vrhu Begunjščice. Na pol poti do vrha smo zavili čez severno pobočje, najprej do koče v Zelenici 1536 m in naprej do Doma pri izviru Završnice 1425 m, kjer smo si privoščili daljšo pavzo. Do izhodišča s čelkami na glavi ni bilo več daleč.

Pohoda se nas je udeležilo pet najbolj optimističnih, saj večina verjetno ni verjela, da ne bo dežja. V 3,5 urah čiste hoje smo prehodili 8,55 km in 850 m višincev

Za ogled vseh slik klikni Več o tem!

Torek, 22. maj 2018 - 15:15

Rombon 2208 m

Sobota 12.5.2018

Štartali smo pri trdnjavi Kluže 532 m

V soboto smo izvedli pohod na 2208 m visok Rombon. Brane je turo vodil s pomočjo lokalnega vodiča Bojana, ki nas je med potjo občasno postavil v obdobje prve svetovne vojne, z nekaj informacijami mu je pomagal tudi Zvone.

Pot nas je vodila od trdnjave Kluže 532 m skozi tunel, mimo trdnjave Fort Hermann do razgledne točke na koti 1313. Nadaljevali smo naprej skozi ruševje čez zasnežene zaplate, mimo ruševin vojaškega naselja proti vrhu. Povratek je zaradi preveč zasnežene poti v smeri proti Bovcu, potekal po isti poti.

Na turi je bilo deset pohodnikov, prehodili smo 14,1 km in se vzpeli za 1800 m. Večji del poti nas je spremljalo sonce, le zadnji del spusta se je ponujala manjša ploha.

Za ogled vseh slik  kliknite na Več o tem!

Sreda, 9. maj 2018 - 11:50

Klek 1753 m

Torek 8.5.2018

Pred planšarijo na Jeseniški planini

Za drugi torkov pohod po začetku poletne pohodniške sezone smo si izbrali Klek, kamor smo se povzpeli iz Jeklovega kota čez Jeseniško planino, najprej na Jeklovo sedlo, nato po grebenu na vrh. Spust je potekal čez sedlo Rožca do Makotove bajte.

Ker je že dišalo po dežju, smo raje izbrali krajšo pot na Jeseniško planino in naprej do izhodišča. Obisk Hruščanske planine smo tokrat izpustili.

Šest pohodnikov je premagalo 5,4 km poti in 580 m vzpona. Zadnji del spusta se je razbesnela nevihta, ki nam je lepo oprala oblačila, za popestritev smo bili deležni tudi malo sodre.

Petek, 4. maj 2018 - 10:18

Golica 1836 m

Torek 1.5.2018

Še pogled nazaj proti smeri prihoda, potem pa strmo po vetrovnem grebenu

Kot je že tadicionalno, smo začeli s sezono "torkovih" planinskih pohodov na Golico. Imeli smo bolj oblačno in precej vetrovno vreme. Zaradi praznika smo s pohodom izjemoma pričeli že ob 15. uri.

Opravili smo krožno pot iz Savskih jam, čez Markljev rovt 1250 m na vzhodno sedlo, po grebenu na vrh Golice 1836 m in nato spust do koče 1582 m. Vrh smo osvojili le moški predstavniki, ženske pa so zaradi vetra raje ubrale spodnjo pot in se pogrele v zavetju koče. Spust je potekal po srednji poti do ceste pri spodnji postaji tovorne žičnice, in naprej po cesti do izhodišča v Savskih jamah.

Pohoda se je udeležilo osem oseb, ki so opravili pot v dolžini 9,5 km, premagti je bilo potrebno 801 m vzpona.

Ponedeljek, 30. april 2018 - 13:35

Snežnik 1796 m

Sobota 21.4.2018

Pot se je začela v bukovem gozdu, ki še ni ozelenel

Darija se je opogumila in nas je v soboto 21.4. peljala na 1796 m visok Snežnik, ki ga v marcu nismo uspeli osvojiti. Vremenske razmere so bile idealne. Kljub obilice snega, so bile temperature že kar poletne.

Ob 8:00 smo se zbrali v Lescah, se odpeljali preko Ilirske Bistrice na Sviščake (dobri 2 uri vožnje), kjer smo parkirali. Sviščaki ležijo na nadmorski višini 1242 m. Do vrha Snežnika smo potrebovali več kot 2 uri, smo si mad potjo privoščili daljši počitek. Koča na vrhu je bila zaprta.

Spust smo opravili čez Mali Snežnik v smeri proti Mašunu. Na izhodišče smo se vrnili iz druge smeri. Okrepčali smo se v koči na Sviščakih. Skupno smo prehodili 12 km in naredili 670m vzponov.

Ponedeljek, 16. april 2018 - 10:54

SMUČANJE FRANCIJA

Les2Alpes Od 7. do 14. aprila 2018

Običajen jutranji pogled z balkona stanovanja

Tudi letos smo organizirali tradicionalno spomladansko smuko v Franciji, na smučišču Les2Alpes. Ekspedicije se je udeležilo 5 smučarjev. Vse dni nas je spremljalo aprilsko vreme. Vsak dan je zapadlo nekaj novega snega, vsak dan nam je narava namenila tudi nekaj uric sonca.

Smuka noben dan ni izostala. Snežna odeja je bila v vseh letih do sedaj najbolj obilna. naužili smo se smučanja "po celcu"

Ogled vseh slik si oglejte na Več o tem!

Petek, 16. marec 2018 - 12:37

SMUČARSKE TEKME

Postavitev proge

Da ne bi kdo mislil, ker ni toliko pohodov kot v poletnem obdobju, da korenine pozimi počivajo. Poleg smučanja za lastni užitek, smo aktivni tudi pri organizaciji smučarskih tekmovanj.

V mesecu februarju smo pomagali pri izvedbi tekme v veleslalomu za srednje šole, dveh tekem za otroke regijskega in državnega ranga in tekme ob zaključku smučarskega tečaja med počitnicami. V mesecu marcu pa smo izvedli še dve FIS tekmi z mednarodno udeležbo.

Čeprav je tovrstna aktivnost delovne narave, je veselje ob uspešni izvedbi toliko večje, druženje z ljudmi, ki uživajo v nejlepšem športu pa prijetno. Veseli bomo vsakogar, ki se nam bo pridružil.

Torek, 13. februar 2018 - 10:12

Uršlja gora 1699 m

Zajtrk pred začetkom ture

V soboto 10.2.2018 smo izvedli zimski na 1699 m visoko Uršljo goro. Pohoda se je udeležilo sedem predstavnikov "korenin". Na izhodišču pohoda pri Iverčkem jezeru smo se priključili petnajstim planincem društva "Štajga" iz Slovenj Gradca, ki so turo tudi organizirali in vodili.

V zimskih razmerah smo po Železarski poti po slabih treh urah prišli na megleno goro, kjer smo kaj hitro poiskai zavetje v planinski koči, kjer nas je čakal topel obrok in prijetno druženje s prijatelji. Pred odhodom v dolino smo si ogledali še najvišje ležečo cerkev v Sloveniji. Aleš nam je postregel z zanimivimi informacijami o izgradnji in obnovi cerkve.

Povratek v dolino je potekal otroško razigrano, drsanje z obilico smešnih padcev brez posledic.

Celotna tura je bila dolga 8,5 km z 1150 m vzponi.

V marcu bo turo organizirala Darija. Priprave zavite v tančico skrivnosti domnevno že potekajo. Zelo smo radovedni.

V terminu od 7. do 14. aprila organiziramo tradicionalno smučanje v Franciji, na smučišču Les 2 Alpes. Vaše prijave z vplačilom akontacije v višini 100 € pričakujem do 1.3.2018.

Nedelja, 7. januar 2018 - 15:19

Zimski pohod "Treh kraljev" na Roblek

Po slabi uri hoje smo prispeli za slikovito planino Planinca

Že prvo soboto v letu 2018 je na praznik Svetih Treh kraljev Mateja organizirala zimski pohod na Roblek. Snega je bilo nad višino 1000 m zadosti, prava zimska idila, le temperatura je bila bolj zgodnje spomladanska.

Zbrali smo se v Dragi. Pot na Roblek nas je vodila mimo planin "Planinca" in "Poljška planina." Pohoda se nas je udeležilo osem.

Ponedeljek, 11. december 2017 - 17:02

Rašica 10.12.2017

Na razpotju

V nedeljo, 10.12.2017 smo izvedli Miklavžev pohod na Rašico, ki ga je organizirala Renata.

Zbrali smo se v Mengšu pri športnem parku Harmonija ob 9:00.

Turo smo v pravih zimskih razmerah opravili, kot je opisano v vabilu iz priloge. V štirih urah in 30 min smo prehodili 16 km in se dvignili za 560 m.

V vasi Dobeno smo si privoščili daljši počitek. Prebrali smo Miklavževo pismo in si razdelili darila, ki nam jih je namenil.

Za ogled vseh slik, opisa decemberske ture, in Miklavževega pisma kliknite na Več o tem in Download!

Nedelja, 5. november 2017 - 11:25

Jevnica - Janče - Litija

sobota 4.11.2017

Štartali smo v Jevnici pri Ostrežu

v soboto 4.11. je Gorazd organiziral in vodil pohod na obsavsko hribovje, na področju Jevnice in Litije. Pohoda se nas je udeležilo 9, prehodili smo 21 km in se povzpeli za 870 m. Za celotno pot smo potrebovali 5 ur in 40 min

Ob 6. uri smo se zbrali pri gostilni Tulipan. Slabo uro za tem smo se parkirali v Jevnici, kjer živijo Gorazdovi starši. Tam smo bili postreženi z jutranjo kavico in čajem, pa še okusnega prigrizka smo bili deležni. Prvi cilj pohoda je bila planinska koča na Jančah 794 m, kjer je sledil kratek počitem, poklepetali smo z osebjem v koči in odrinili naprej proti vasi Dragovsek na Turistično kmetijo "Blaj".

Med potjo smo uživali ob razgledih na okoliške hribe, in posamezne zaselke. Očarale so nas jesenske barve in idilične hiše ob poti, nekatere od njih je še celo Goraz videl prvič. Ko je tema pogovorov med potjo tekla pretežno o hrani, je bil skrajni čas, da se nam prikaže naš naslednji cilj, kjer bomo deležni obilnega kosila.

Ko smo se okrepčali in temeljito odpočili, smo zagrizli še v slabi 2 uri dolgo pot v Litijo. Vožnja z vlakom iz Litije do Jevnice je bila prijetna popestritev dogodka. Bravo Gorazd!

Za večerne pohode je v zimskem času prepozno, zato se bomo ob torkih občasno pomerili v bowlingu.

Za ogled vseh slik kliknite na Več o tem !

Sreda, 25. oktober 2017 - 15:40

Ferata"Mojstrana"

torek 24.10.2017

Po lojtrci gor..., po stezici pa dol.

V torek 24.10. smo preplezali že drugo ferato, toktar v  Mojstrani. Ture smo se udeležili štirje, za plezanje smo porabili dobre pol ure časa. Več o turi povedo fotografije.

V tem vikendu se prestavi ura na zimski čas. Za večerne pohode bo prepozno, zato se bomo občasno pomerili v bowlingu.

Sobota, 21. oktober 2017 - 18:22

Ferata "Hvadnik"

torek 17.10.2017

Pred vstopom v ferato

V torek 17.10. nas je ponovno obdarilo lepo vreme. Tokrat smo ga izkoristili tako, da smo preplezali  ferato "Hvadnik" v  Martuljku. Ture smo se udeležili štirje, za plezanje smo porabili eno uro časa. Vse o turi povedo fotografije.

Za ogled vseh slikk liknite na Več o tem!

Nedelja, 15. oktober 2017 - 19:17

Smokuški vrh

torek 10.10.2017

Čez pašnik smo se odpravil,i ko je še sijalo sonce

V torek 10.10. smo zaradi obetavne vremenske napovedi izvedli večerni pohod na Smokuški vrh. S parkirišča na koncu novega naselja vasi Smokuč smo se odpravili 16:30. Kljub temu, da je od zadnje dokaj naporne ture na Sleme minilo le dva dni, se je pohoda udeležilo sedem pohodnikov. Bravo!

Zvonko pa se je planinarjenje očitno že naveličal?

Torkovi pohodi bodo organizirani le še v mesecu oktobru, vendar le v lepem vremenu, v nasprotnem primeru se dobimo na bowlingu. V zimskih mesecih bodo le vikend ture 1x mesečno, po planu.

Za ogled vseh slik, kliknite na Več o tem!

Nedelja, 8. oktober 2017 - 11:51

Sleme 7.10.2017

Še zadnje priprave na pohod

V sredo 4.10. ob 19. uri smo pričeli s košarko v telovadnici Osnovne šole Radovljica. Prav bi nam prišlo še nekaj igralcev. Vabljeni!

V soboto 7.10. smo se ob 8:00 zbrali na parkirišču Koče pri Peričniku. Odeljali smo se do mesta, kjer velik zemeljski plaz preči cesto.

Nadaljevali smo peš po stezici ob spodnji strani plazu, ki se sprva zložno vzpenja ob plazu imenovanem Črlovec. Kmalu se pot začne strmeje vzpenjati in nas pripelje med hudourniška plazova Mali in Veliki Črlovec. Pot se nato v ključih strmo vzpenja večinoma skozi strnjen gozd. Po slabih dveh urah hoje smo stopili na prečno pot (Poldov rovt - Vrtaško sleme), kjer smo nadaljevali desno po neoznačeni stezi na Njivice. Na koncu planine smo se usmerili levo na Sleme, do koder smo od parkirišča porabili 3 h in 30 min. Na vrhu smo si privoščili obilno malico in se razgledali po okoliških vrhovih Julijskih Alp in Karavank.

Spust je potekal najprej do Njivic in nato po pobočju Vrtaškega vrha na Vrtaško planino, kjer nas je pozdravila čreda ovac. Po počitku je sledil še zadnji del spusta ob slapu Peričnik do avtomobilov.

Z celotno pot dolžine 14,5 km in 1244 m vzponov smo potrebovali 6 h in 23 min.

Ogled vseh slik si oglejte na Več o tem!

Nedelja, 17. september 2017 - 10:21

Dolga njiva 12.9.2017

Slavnostni pohod ob zaključku pohodniške sezone

Na zgornji planini Dolga njiva

V torek 12. septembra, smo uspešno izvedli tradicionalni zaključni pohod z glasbenim večerom na planini Dolga njiva. Tura je bila zaradi dežja in vetra tokrat krajša, le do zgornje planine. Večina se je raje kar takoj ugnezdila v tople prostore planšarije, najbolj zagreti pa smo nadaljevali po planini, dokler nista pod močjo vetra odpovedala dva dežnika.

Več časa smo raje namenili druženju na planšariji. Za glasbo je skrbel DJ Miha. Med plesom smo malo poškilili TV, in tako spremljali zmago slovenskih košarkarjev proti Latviji.

Bogat družabni večer so udeleženci popestrili s "Dorilnim bonom za polpenzion v Pogačnikovem domu na Kriških podih". Darilo sem prejel v zahvalo za delo s koreninami. Vse skupaj kaže na to, da se za usodo korenin ni bati. Še enkrat hvala za pozornost!

Nedelja, 10. september 2017 - 10:04

Pršivec 9.9.2017

Takoj ko smo bili pripravljeni za pot je začelo deževati

Drugo septembersko soboto je redni mesečni pohod organizirala Silva.

Parkirali smo pod Planino Blato nad Staro Fužino. Od tam smo se povzpeli na Planino Jezero (1453 m), Nadaljevali smo mimo tipične Fužinske planšarije na Planini Viševnik (1624 m) na balkon Bohinja 1761 m visoki Pršivec, da bi se naužili razgleda na Bohinjsko jezero. Spust smo izvedli po isti poti, vmes smo se ustavili na pregrešno drago kavo z "vejco" v Bregarjevem zavetišču na planini Viševnik. Toplo malico smo si privoščili na Planini Jezero.

Turo smo zaradi dežja, ki nas je spremljal skoraj polovico poti skrajšali. Izpustili smo spust do Črnega jezera. Drugi del poti se je občasno pokazalo tudi sonce in nam ponudilo razgled na sosednje vrhove. Pohoda se nas je udeležilo osem, po meritvah Mateje smo v 3 urah in 52 min opravili 9,7 km in se povzpeli za 725 m.

Sreda, 6. september 2017 - 20:52

Tolsti vrh 5.9.2017

Na začetku poti so nas pozdravili osli

Ob 17.uri smo se zbrali pri "Zavetišču v Gozdu" malo naprej od vasi Zg.Vetrno (prvi odcep levo konec vasi Križe v smeri proti Seničnem). Pot nas je vodila skozi zaselek Gozd na Tolsti vrh (1715 m), spust pa po grebenu do "Koče na Kriški gori" (1471 m) in po srednji poti do izhodišča.

Prehodili smo 9,57 km poti in se pri tem povzpeli 867 m. Za celo pot brez upoštevanja počitkov smo potrebovali 3 ure 20 min, za sam vzpon na vrh pa 1uro in 40 min.

Počivali smo na vrhu in pri koči na Kriški gori, ki je bila odprta le do 20.ure. Pohoda se nas je udeležilo devet.

Za ogled vseh slik in opis septemberske ture si oglejte na Več o tem in Download!

Sobota, 2. september 2017 - 16:58

Stegovnik 29.8.2017

Pogled na okolico

V torek 29.8. smo se podali na 1692 m visoki Stegovnik, ki leži v središču Bornovih gozdov, nekje med pogorjem Košuto in Storžičem.

Zbrali smo se na koncu vasi Grahovše in se odpeljali do vikendov, kakih 100 m pred planino Javornik, ki leži na 1536 m nadmorske višine. Razgibana pot nas je vodila ob severni strani Velikega Javornika (1715 m)kmalu smo se priključili na pot, ki poteka po vzhodnem pobočju Malega Javornika (1685 m). Skozi zaninive galerije na vstopu v goro vodi pot strmo proti vrhu. Povratek na planino je potekal po manj zanimivem zahodnem pobočju Malega Javornika. Silva si je med potjo nabrala jurčke za kosilo.

Na planini nas je z lovskimi dobrotami postregel Jernej (Nejc).

Pohoda smo se udeležili štirje, prehodili smo 8,8 km in opravili 710 m vzponov.

Nedelja, 27. avgust 2017 - 19:13

Tolsta Košuta 22.8.2017

Čes planino smo se pognali v breg

Tokrat je bila naša najvišja točka pohoda Tolsta Košuta (2057 m). Kot je v navadi za pohode v pogorje Košute, smo se zbrali v Čadovljah. Skupaj smo se skozi vasi Jelendol in Medvodje odpeljavi do parkirišča pod planino Dolga njiva (ca 30 min vožnje).

Za celotno pot dolgo 6,9 km in 690 m vzpona smo potrebovali 2h in 28 min. Čas potreben za razvajanje naših želodcev na planini nismo merili. Tokrat se nas je pohoda udeležilo devet.

V torek bomo osvojili Stegovnik. Ob 17.uri se dobimo v Grahovšah. Na planini Javornik nas pričakuje Nejc, ki se posebaj veseli obiska Mojce, katere udeležbe pa mu žal nisem mogel obljubiti.

Bliža se nam septemberski celodnevni pohod, ki ga bo organizirala Silva. Pohod bomo izvedli v soboto 9.9. Poglejte si opis ture v prilogi!

Nedelja, 13. avgust 2017 - 20:58

Ojstrc (Hochobir) 13.8.2017

Pogled s sedla Šajdda proti vasi Sele Fara

V nedeljo 13.8. smo izvedli avgustovsko turo, ki jo je organiziral Zvonko. Cilj ture je bil Ojstrc (Hochobir) 2142 m, ki leži na avstrijski Koroški. Nekateri ga zaradi lepih razgledov imenujejo balkon Koroške. Zaradi lepega vremena smo omenjene naravne danosti temeljito izkoristili.

Zbrali smo se pred gostilno Tulipan. Preko mejnega prehoda Ljubelj smo se skozi Borovlje (Ferlach) odpeljali do Sedla Šajda (Zell Shaida) 1069m, kjer smo parkirali. Po JZ poti smo po slabih 3 urah hoje osvojili vrh. Na vrhu smo se temeljito razgledali po okolici. Spustili smo se po V poti do Kapeljske koče (Eisenkappel hute). Po počitku smo nadaljevali spust v smeri Z proti izhodišču na sedlu Šajda. Kosilo smo si privoščili v gostilni v vasi Sele Fara (Zell Pfarre)948m.

Ture se nas je udeležilo 9, prehodili smo 16.2 km in se povzpeli za 1221 m.

V priponki je nekaj informacij o Obirju - Ojstercu na Koroškem

Za ogled vseh slik in nekaj o Obirju si oglejte na Več o tem in Download!

Sreda, 12. julij 2017 - 12:05

Triglav 8. in 9.7.2017

Malo predaha med potjo

V soboto 8.7. smo osvojili Triglav. Pohod smo začeli ob 5:20 zjutraj v Vratih. Po poti čez Prag smo se povzpeli najprej do Kredarice, kjer smo si privoščili krajši počitek za kavico. Nadaljevali smo po varovani plezalni poti na Mali Triglav in po grebenu na vrh. Na vrhu smo si privoščili daljši počitek in opravili krst Ocota, ki je očaka osvojil prvič. Spust do koče Planika, kjer smo prenočili, smo opravili čez Triglavsko Škrbino. Naslednje jutro smo se spustili preko Vodnikove koče in Studorskega prevala na Rudno polje, kjer nas je čakal prevoz. Originalno poročilo Ocota si oglejte v prilogi!

Na Domu Planika smo doživeli udar strele v kočo. Zaradi strele je bilo potrebno helikoptersko reševanje poškodovane uslužbenke doma.

Pododa smo se udeležili štirje moški. Za 23 km dolgo pot in in 2143 m vzponov smo potrebovali 11 ur in 39 min.

Za ogled vseh slik, Ocotovega poročila in  videa o krstu Ocota si oglejte na Več o tem in Download!

Nedelja, 11. junij 2017 - 16:47

Kepa 10.6.2017

Hartmanov vikend

V soboto 10. junija nas je po lovskih poteh na Kepo pospremil Grega. Ob 6:00 smo se zbrali pred Aljažem na Dovjem. Skupaj smo se odpeljali na Brinje nad Dovjem. Peš smo nadaljevali mimo Hartmanovega vikenda na sedlo Borovlja in nato po grebenu Kurjekov (1666 m) delno po lovskih poteh, delno po brezpotju do glavne planinske poti pod vrhom Gubna (2035 m). Zaradi plohe in zadosti porabljene energije, smo se osvojitvi vrha Kepe odrekli, povzpeli smo se le na Gubno. Spust je potekal po glavni poti mimo razcepa poti za Dovško babo do lovske koče na Brvogah. Po daljšem počitku nas je pot vodila čez planino Mlinca (1065 m) in naprej po cesti do izhodišča.

Ture se je udeležilo 6 planincev. Za pot dolžine 10,4 km in vzponi 1040 m smo porabili 5 ur in 20 min časa, pri tem pa porabili 1770 kalorij.

Za ogled vseh slik si oglejte na Več o tem in Download!

Nedelja, 14. maj 2017 - 09:48

Nanos sobota 13.5.2017

Proučitev zemljevida

V soboto 13. maja smo pod vodstvom Braneta izvedli celodnevni pohod na Nanos. Pohoda se je udeležilo 12 pohodnikov in dva kolesarja, ki sta poleg kolesarskega vzpona na vrh gore, poskrbela še za prevoz avtomobilov od štarta do cilja pohoda. Tura je bila dolga sto metrov manj kot 10 km, opravili smo 772 m vzponov. Vreme je bilo malo mešano, od dežja do sonca, vzdušje pa prešerno...zaradi tega pa tudi tako radi brišemo pot s čela in trpimo zaradi bolečin v sklepih in mišicah.

Za ogled vseh slik, opis poti na Nanos in plan pohodov si oglejte na Več o tem in Download!

Petek, 17. marec 2017 - 21:08

Osorščica 11.3.2017

Pogled po otoku proti mestu Mali Lošinj

V soboto 11.3. smo osvojili najvišji vrh otoka Mali Lošinj Televrin (588 m) na hribu Osorščica. Ja prav berete, planinarili smo na morju.

Zgodaj zjutraj smo se iz Lesc odpeljali na otok Krk, od tam pa naprej s trajektom na Cres in naprej z avtom v kraj Nerezine, kjer smo po zajtrku v hotelu Televrin začeli našo turo.

Markirana planinska pot nas je vodila najprej do kapelice Sv. Mikula (557 m), naprej po grebenu do najvišjega vrha Televrina (588 m), nato pa naprej do planinske koče Sv. Gaudent (274 m). Tam so nas postregli s enolončnico in pijačo, sledil je spust do Osorja, kjer smo prenočili na jadrnici.

Naša gostiteljica je bila Darija, ki je lepo poskrbela za prijetno počutje. Po zajtrku na barki in krajšem sprehodu po kraju Osor, smo se odpeljali proti domu. Pot je bila dolga 13,4 km, s približno 600 m vzponov. Za hojo smo potrebovali približno 5 ur.

Za ogled vseh slik  si oglejte na Več o tem in Download!

Petek, 24. februar 2017 - 09:53

Smučarski dan na Koroškem

Smučarski dan smo si popestrili tudi z drugimi stvarmi

V soboto 11.2.2017 smo smučali na enem najlepših koroških smučišč Katchberg.  Smučanja se nas je udeležilo šest, ravno pravo število za prijetno vzdušje. Z vremenom nismo imeli sreče, ves dan nas je spremljala megla, tako da smo koristili le nižje ležeče proge. Kljub vsemu slabe volje ni bilo čutiti, dogodek bomo gotovo še ponovili.

V mesecu aprilu organiziramo tradicionalno spomladansko smuko v Franciji, na smučišču Les2Alpes, v terminu 8.do 15. april. Prijavljenih je 11 smučarjev.

Za ogled vseh slik si oglejte na Več o tem in Download!

Ponedeljek, 16. januar 2017 - 14:24

Roblekov dom 14.1.2017

Tudi januarja smo uspeli opraviti planirani mesečni planinski pohod. Udeležba treh pohodnikov res ni bila zavidljiva, ampak pohod je bil res tisti pravi zimski, mrzlo sončno veme in 1/2 metra novega snega.   Večina je raje doma na toplem poslušala zgodbice o polarnem mrazu in snežnih zametih, na TV ekranih pa so se vrstili naši junaki v zimskih športih. Skratka zadosti razlogov za opravičenje odsotnosti od trpljenja pri sneženem vzpenjanju v hrib.

Sedaj bo kak mesec miru pred koreninami, potem pa muka, spet nekam....mogoče bo komu lažje, ne bo pohoda, ampak smučanje. V soboto 11.2. se bomo odpravili na eno najlepših koroških smučišč.

Glede na to, da je naša glavna dejavnost planinska, smo se odločili, da vam ponudimo možnost včlanitve v PZS PD Radovljica. V priponki je prijavnica in če želite, jo natisnite in čitljivo izpolnite. Letna članarina znaša 25€ + 2€ za izkaznico, ki jo lahko poravnate na PD ali posredujete Renati (skupaj s prijavnico), da bo uredila vse potrebno.

Za ogled vseh slik,  plan pohodov in pristopno izjavo za učlanitev v PZ si oglejte na Več o tem in Download!