Smučarski klub Radovljica

Šolar Luka  +386 6 817 2232 - solar.luka@gmail.com
Kontaktna oseba:
Kavčič Bojan 041-647-973
Pisarna: Petra D. 041-718-965 (od pon-pet 8:00-12:00)

Pričetek vadbe Alpske šole

Nova sezone vadbe Alpske šole 2024-25 je pred vrati:

PRIČETEK splošne tečesne vadbe za otroke od 4. do. 9. leta starosti v Alpski šoli SK Radovljica

S 1.9.23  se vsi otroci vračajo v šolske klopi in 17.9.2024 se prične tudi naša Alpska šola. več na:

Baška 4 dan

Sanjsko in osvežujoče

fotograf

priprave pred prvim štartom z  wakeboardom

priprave pred prvim štartom z wakeboardom

Ups to pa nismo mi :) mogoče naslednje leto takole

Team Baška -Punat 2024

skušnjava

25.8.2024 nedelja

Pred zajtrkom ponovno plavanje. Zjutraj je morje najlepše. Ozračje še ni pregreto in plaža prazna. Morje mirno kot olje.

Po zajtrku pa drugi del smučanja v Punatu. Fanta, ki jima je včeraj šlo smučanje zelo dobro sta se odločila, da danes poizkusita še na wakeboardu, ostali pa nadaljujejo na smučeh. Kot pričakovano, so bile danes vožnje še boljše kot včeraj. Napredek je bil viden in otroci zadovoljni.

Aktivnosti, ki si sledijo so nas kar utrudile, tako da smo popoldanski počitek nekoliko podaljšali in tako nabrali novih moči za igre v vodi. Še najbolje nas "v pogon" spravi košarka v vodi. Plaže v bistvu sploh ne potrebujemo. Odložimo le brisače, potem smo pa ves čas v vodi.

Za nami je tudi zadnji večer, ko gremo tradicionalno v mesto. Poleg manjših nakupov na "štantih", brez obiska Candy shopa ne gre. Smo pa močno omejili koliko se lahko nakupi, tako da so se tega res držali in kupili le kakšno malenkost. Nekaj  od tega so seveda pojedli takoj, ostali del pa bo za po poti domov.

Jutri imamo na razpolago še dopoldanski del do kosila. Plan je da gremo na tobogane. Odhod domov je po kosilu (cca 14:00). Ko bomo v SLO pošljemo sms-e o približni uri prihoda domov.

Nekja slik smo priložili ob naših javljanjih, ostale pa si boste člani tabora lahko ogledali v naslednjih dneh, ko vam pošljem dostop do dateoteke.

Baška- 3 dan

pred zajtrkom-utrjevanje stopal

boat trip

vadja ravnotežja in koordinacije

počitek na vodi

končni cilj. Bo treba še nazaj

to pa že zgleda

priprave na štartu

24.8.2024 sobota

Še en lep aktivnosti poln dan je za nami. Vreme brez sprememb-odlično. Namesto jutranjega teka > PLAVANJE. Najprej hoja bosi po kamenju, potem plavanje do platoja in skok v morje.
Po zajtrku čolni. Ravno se nam je izšlo, da smo sestavili "floto" brez potrebe po najemu. 4 kajaki in 5 supov. Še največji izziv je bilo vse spraviti do vode, saj je plaža polna do zadnjega kotička. Na vodi smo vstrajali do koslila.
Popoldanski počitek je hitro minil in že smo bili na poti v Punat, kjer smo imeli rezerviran termin za smučanje na vodi. Kot so nam svetovali, je bil termin pravi in ljudi na vlečnici ni bilo preveč. Nekateri so svoje znanje od lanskega leta letos še nadgradili in fanje so naredili neverjetnih 40 krogov(vsak, brez postanka ali padca)!! Pohvala tudi  najmlajšim trem, ki so se kljub svoji mladosti odločno izkazali.BRAVO !
Po večerji in sestanku pa smo se raje odločili, da se gre k počitku preje, saj so nas aktivnosti preko dneva kar do dobra utrudile.
Plan za jutri - dopoldan smučanje. Fantje bi želeli preizkusit tudi WAKEBOARD, dekleta pa zaključiti krog.

Baška - 2 dan

dela se lep dan

pred zajtrkom

Raztezne vaje in pogled da ga ni

tonogani - neumorno gor-dol

POZDRAV!

lej lej kaj vse majo

23.8.2024 petek

Super dan! Vse OK.
Pred zajtrkom - jutranja gimnastika, dopoldan pa tobogani in aquapark. Na toboganu so naredili 210+ spustov...
Popoldan pa 2 uri košarka v vodi. Pohvalno! Vsi aktivni in čas je kar "spolzel". Na večerji prijetno utrujeni, a klub temu še dovolj energije za mesto.
Letos imamo majice z motivom, ki odraža naše občutke tu na morju :) Majice nam bodo v lep spomin tudi v mrzlih zimskih dneh na aktivnosti, ki smo jih doživeli v Baški.
Jutri dopoldan gremo na čolne (sup, kajak), popoldan pa na smučanje.

Baška 2024 - 1 dan

Postanek on Krškem mostu

Končno na cilju-BAŠKA

Pred večerjo še malo na okrog

Zdej smo pe že kar lačni :)

22.9.34

Za nami je prvi dan Tabora v Baški. Vožnja je potekala glede na prometno gnečo tekoče. Ustavili smo se tudi v Punatu in se dogovorili za termin smučanja na vodi. Glede na rezervacije in pričakovan obisk smo se dogovorili za termina, ko se pričakuje najmanj ljudi. Dogovorili smo se za soboto popoldan in nedeljo dopoldan.

Vremenska napved za vse dni tečaja je ugodna. Temperature so visoke, a v morju ob vodi in lahnem vetriču vročina ni problem. Popoldan smo bili na bližnji plaži,oziroma bolj natančno >> bili smo v morju, na plaži so bile le brisače :). Večino energije smo "pokurili" v vodi pri igranju "vodne košarke". V vodi smo vstrajali skoraj dve uri-super!

Po večerji še obvezen sestanek in igra kart.... sedaj pa se "baterije polnijo" za jutrišnje aktivnosti.

Lep pozdrav domov!

Taborniki Baška 2024

Tečaj smučanja iz "ptičje perspektive"

Pogled na tečaj smučanja v izvedbi Alpske šole SK Radovljica iz "ptičje perspektive".

Za ogled

sponzorji

Sponzorji SK Radovljica :

Zavarovalnica Triglav, d.d.

piknik

PIKNIK PRIJATELJEV ALPSKEGA SMUČANJA

Sobota 8.6.

V lepem sončnem vremenu, ki smo ga vsi težko čakali smo organizirali PIKNI v Podnartu. Tradicionalno se je zbralo veliko članov kluba vseh generacij. V času piknika je bil tudi občni zbor, kjer smo predstavili poračila in plane za naslednjo sezono. Izvolili smo tudi novega predsednika - Šolar Luka. Dogajanje na pikniku je bilo pestro, športne aktivnosti, srečelov, druženje ob jedači in pijači... Na delovanje kluba smo res lahko ponosni. Naši tekmovalci so ponovno dosegli odlične uspehe, tako doma kot v tujini. V skupnem seštevku pokalnih točk, smo bili v državi med 28 klubi na 2 mestu  (v kategoriji U12- do U16), apsolutno pa 3 (kljub temu, da sploh nimamo tekmovalcev v mladinski kategoriji)!

Podelili pa smo tudi priznanja za najboljše dosežke v sezoni:

Za odlične rezultate v sezoni so dobili priznanja:

• Prešern Taja
  • Prešern Alja
  • Stroj Skubic Zoja
  • Stroj Skubic Zala

• Srečo Trdina je dobil priznanje za dolgoletno delo v klubu na vseh področjih

• Paščinski Damjan pa je dobil priznanje za dolgoletno delo v klubu - predsednik kluba od 2014-2024

Zbir uspehov dobitnikov priznanj:

Prešern Taja 2008:
1. mesto slalom Alpe Cimbra (bivši trofeo Topolino)
2. mesto slalom La Scarra

3x uvrstitev na stopničke na državnih tekmah
za zraven še skupna zmagovalka pokala zavarovalnice Triglav v kategoriji U14

Stroj Skubic Zala 2012:
1. mesto  VN Argeta – Junior (končni rang U12)
3.mesto na DP 2024
2. mesto skupno Pokal zavarovalnice Triglav
1. mesto Mini Pokal Vitranc (mesto predtekmovalca na Pokalu Loka VSL)

TEČAJ ZIMSKE POČITNICE 2024

Objava:  26.2.2024    Ob: 17:35

Tečaj je ZAKLJUČEN.

S tečajem smo zaključili v četrtek. Odločitev, da s tečaj zaključimo dan preje je bila pravilna. Vremeska prognoza za petek je slaba in iz smučišča Kranjska gora so nas obvestili, da zaradi izredno slabega vremena smučišče v Kranjski gori in Veliki dolini NE BO OBRATOVALO. Zadnji dan tečaja je bil narejen tudi test - ocenjevanje znanja otrok. Zanimal nas je napredek posameznika.

Slike in posnetki so urejeni. Na mail sem vam poslal povezavo do posnetkov tečaja. Diplome so postavljene in čakajo na izdelavo. Ko jih dobimo, jih prejmete na domač naslov.

Iz pisarne SK Radovljica boste prejeli tudi obvestilo, koliko je znižana cena tečaja zaradi odpovedi petkovega dne.

Upam, da so otroci z nami uživali, lepo in aktivno preživeli počitniške dni in nadgradili svoje smučarsko znanje. Želimo si tudi, da bi zapadlo vsaj še nekaj snega  in da otroci lahko naredijo še kakšen lep smučarski dan in vam pokažejo kaj so se naučili.

Lep pozdrav TEAM učiteljev SK Radovljica!

Tečaj OŠ Žirovnica

Objava:  2.2.2024    Ob: 21:45

Terminu od 29.1.-2.2.2024. Tečaj za otroke osnovne šole Žirovnica je končan.
V naslednjih dneh bo tukaj objavljeno še nekaj slik s terena. Pripravljajo se tudi spominske slike - Dipolme. Ko jih uredimo in izdelamo jih boste dobili v šoli.
Nekaj opreme je ostalo v avtobusu zadnji dan tečaja.Vse kar je ostalo je v šolski avli.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje in upamo, da so otroci z nami preživeli lep snežni teden in nadgradili svoje smučarsko znanje.